Kevätkokous su 7.5.2017 klo 17.00

Suomen kannabisyhdistys ry:n kevätkokous pidetään sunnuntaina 7.5.2017 Urbansaunassa klo 17.00 alkaen. Vieraana on Terveyden ja hyvinvoinninlaitoksen tutkimusprofessori Pekka Hakkarainen. Hän pitää esityksen  "Pilvee, pilvee - Kannabiksen käyttötavat, käyttäjät ja poliittiset mielipiteet”, jonka jälkeen asiasta keskustellaan. Alustus ja keskustelu kestävät kaksi tuntia. Sen jälkeen käydään läpi kevätkokouksen sääntömääräiset asiat: toimintakertomus vuoden 2016 toiminnasta, tilinpäätös sekä tili- ja vastuuvapauden myöntäminen vuoden 2016 hallitukselle.

Urbansaunan osoite on Aleksis Kivenkatu 22 Helsingissä. Kokouspaikka on erillisrakennuksessa taloyhtiön sisäpihalla. Tervetuloa!

Suomen kannabisyhdistys (SKY) on vuonna 1990 toimintansa aloittanut ja 1991 virallisesti perustettu aatteellinen yhdistys.

Yhdistyksen tarkoitus on vaikuttaa päihdepolitiikkaan ja lainsäädäntöön siten, että kannabiksen käyttö, hallussapito ja viljely omaan käyttöön tulevat sallituiksi täysi-ikäisille sekä luodaan sääntely kannabiksen tuotantoon ja jakeluun.

Lisätietoa: Mitä SKY tekee?  Säännöt  Hamppurauhaan - SKY:n kevätkokouksen kannanotto

Julkaisemme uutisia, joihin kokoamme eri tiedotusvälineistä kannabisaiheisen kokonaisuuden. Mukana on myös SKY:n omia kirjoituksia. Kirjoitamme blogia SKY Blogi, johon raportoimme henkilökohtaisemmalta kannalta.

Voit liittyä SKY:n jäseneksi, jolloin kannatat toimintaamme. SKY:n toiminta rahoittuu jäsenmaksuilla, ja otamme ilomielin myös lahjoituksia vastaan. Kaikki tulot käytetään toimintaan, eikä kukaan saa SKY:n toiminnasta korvausta. Jäsenet saavat sähköisen jäsenkirjeen kolme kertaa vuodessa ja pääsevät sivustolla jäsenosioon.

Jos haluat mukaan toimintaan, tule mukaan seuraavaan hallituksen kokoukseen. Lisätietoja saa kysymällä. Toiminta ei vaadi jäsenyyttä.