Syyskokous su 29.11.2020 klo 17

Suomen kannabisyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään su 29.11.2020 hybridinä Korona-pandemian takia. Kokoustilan Urbansauna henkilörajoitus on10. Etäosallistuminen tapahtuu Google Meetin kautta. Kokoukseen - fyysiseen tai verkossa - on ilmoittauduttava lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sky@sky.org lauantaihin 28.11.2020 klo 18 mennessä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, sääntömuutos ja TuSKY:n puheenjohtaja Risto Mikkonen pitää esityksen Laillistamisaalto 2020.

Suomen kannabisyhdistys (SKY) on vuonna 1990 toimintansa aloittanut ja 1991 virallisesti perustettu aatteellinen yhdistys.

Yhdistyksen tarkoitus on vaikuttaa päihdepolitiikkaan ja lainsäädäntöön siten, että kannabiksen käyttö, hallussapito ja viljely omaan käyttöön tulevat sallituiksi täysi-ikäisille sekä luodaan sääntely kannabiksen tuotantoon ja jakeluun.

Lisätietoa: Mitä SKY tekee?  Säännöt  Hamppurauhaan - SKY:n kevätkokouksen kannanotto

Julkaisemme uutisia, joihin kokoamme eri tiedotusvälineistä kannabisaiheisen kokonaisuuden. Mukana on myös SKY:n omia kirjoituksia. Kirjoitamme blogia SKY Blogi, johon raportoimme henkilökohtaisemmalta kannalta.

Voit liittyä SKY:n jäseneksi, jolloin kannatat toimintaamme. SKY:n toiminta rahoittuu jäsenmaksuilla, ja otamme ilomielin myös lahjoituksia vastaan. Kaikki tulot käytetään toimintaan, eikä kukaan saa SKY:n toiminnasta korvausta. Jäsenet saavat sähköisen jäsenkirjeen kolme kertaa vuodessa ja pääsevät sivustolla jäsenosioon.

Jos haluat mukaan toimintaan, tule mukaan seuraavaan hallituksen kokoukseen. Lisätietoja saa kysymällä. Toiminta ei vaadi jäsenyyttä.