Suomenlinnan piknik sunnuntaina 8.8.2021 klo 14.00

Suomen kannabisyhdistys ry:n perinteinen  Suomenlinnan piknik on sunnuntaina 8.8.2021. Piknik on vapaata yhdessäoloa eväitä nauttien Suomenlinnan merellisessä ympäristössä. Kokoontuminen tapahtuu Suomenlinnan kirkon edustan nurmikolla klo 14.

Kansalaisaloite kannabiksen käytön rangaistavuuden poistamiseksi jätettiin 5.11.2020 eduskuntaan Aloitteelle toivotaan asiallista käsittelyä ja tietenkin hyväksymistä. Tiedotustilaisuuden puheenvuoroista on koottu tiedote, joka kertoo aloitteen sisällöstä, sen perusteluista ja joka linjaa kannabispoliittista keskustelua Suomessa.

Aloitten vireillepanijoita: Suomen kannabisyhdistys ry:n puheejohtaja Timo Larmela, taloudenhoitaja Elina Kukinto ja aloitteen varaedustaja lakimies Lauri Louhio luovuttivat aloitteen eduskunnalle Kansalaisinfossa Pikkuparlamentissa. Aloitteen vastaanotti lainsäädäntöjohtaja Tuula Kulovesi, aloitteen käsittelystä kertoi apulaispääsihteeri Timo Tuovinen (selin keskimmäisessä kuvassa)

Luovutuksen tiedotustilaisuudessa Keskuskirjasto Oodissa puheenvuoron pitivät (vasemmalta oikealle) Suomen kannabisyhdistys ry:n varapuheenjohtaja Kimmo Wilska, aloitteen varaedustaja Lauri Louhio ja aloitteen edustaja Tapani Karvinen.