Suomenlinnan Piknik su 14.8.2022 klo 14

Suomen kannabisyhdistys ry:n perinteinen  Suomenlinnan piknik on sunnuntaina 14.8.2022. Piknik on vapaata yhdessäoloa eväitä nauttien Suomenlinnan merellisessä ympäristössä.

Kokoontuminen tapahtuu kuten ennenkin Suomenlinnan kirkon edustan nurmikolla klo 14. Sieltä suuntaamme piknik-paikkaan. Omat eväät mukaan.

Kansalaisaloite kannabiksen käytön rangaistavuuden poistamiseksi jätettiin 5.11.2020 eduskuntaan Aloitteelle toivotaan asiallista käsittelyä ja tietenkin hyväksymistä. Tiedotustilaisuuden puheenvuoroista on koottu tiedote, joka kertoo aloitteen sisällöstä, sen perusteluista ja joka linjaa kannabispoliittista keskustelua Suomessa.

Aloitten vireillepanijoita: Suomen kannabisyhdistys ry:n puheejohtaja Timo Larmela, taloudenhoitaja Elina Kukinto ja aloitteen varaedustaja lakimies Lauri Louhio luovuttivat aloitteen eduskunnalle Kansalaisinfossa Pikkuparlamentissa. Aloitteen vastaanotti lainsäädäntöjohtaja Tuula Kulovesi, aloitteen käsittelystä kertoi apulaispääsihteeri Timo Tuovinen (selin keskimmäisessä kuvassa)

Luovutuksen tiedotustilaisuudessa Keskuskirjasto Oodissa puheenvuoron pitivät (vasemmalta oikealle) Suomen kannabisyhdistys ry:n varapuheenjohtaja Kimmo Wilska, aloitteen varaedustaja Lauri Louhio ja aloitteen edustaja Tapani Karvinen.